Osobní portál pracovníka s docházkovým systémem
Portál pracovníka je pomyslná osobní nástěnka nabízející informace od základních a osobních údajů, přes absolvované aktivity a jednání, přehled absence, přidělených úkolů či benefitů. Rovněž je zde možnost rychle vytvořit docházkový list a zpracovat přehled cestovních příkazů. Každý pracovník zde najede jiné údaje – ty své.
Ovládání
Portál obsahuje informace o aktuálně přihlášeném pracovníkovi. Každému tak nabízí unikátní přehled toho, co se týká jeho osoby aniž by musel pracovat s jinými funkcemi modulu Personalistika.
Ovládání je velmi intuitivní. V horní liště se nachází záložky s nabídkou jednotlivých přehledů. Rozbalit či sbalit oddíly s informacemi lze prostřednictvím očička umístěného v levém horním rohu sekce.
Informace
Záložka Informace je rozdělena na dva oddíly. V prvním jsou obsaženy údaje o pracovním poměru pracovníka jako je osobní číslo, datum nástupu, pracovní pozice, nadřízený pracovník, středisko či místo výkonu práce. Druhý oddíl nabízí přehled osobních údajů, které jsou v IS QML o pracovníkovi uloženy.
Absolvované aktivity a Jednání
Absence
Na záložce Absence pracovník vidí svůj plán dovolené a nepřítomnosti. Prostřednictvím tlačítek Přidat lze jednoduše zažádat o čerpání dovolené nebo zaznamenat, proč nebude v práci přítomen.
Na pravé straně se pak nachází tlačítko Upravit pro případnou změnu v naplánované položce a tlačítko Smazat pro úplné odstranění položky.
Oddíly jsou dále ve své spodní liště vybaveny možností hromadného smazání zaškrtnutých položek.
Stav dovolené, Benefity a Svěřené prostředky
Pracovník má na svém portálu přehled o nároku dovolené, aktuálním čerpání a zůstatku.
Záložka benefity zobrazuje přehled benefitů přidělených pracovníkovi.
Na záložce Svěřené prostředky nalezne pracovník seznam majetku, který má ve správě nebo užívání, přidělená razítka a pracovní pomůcky.
Docházkové listy
Zadání docházky
Okno pro zadání docházky do docházkového systému nabízí několik typů. Stačí vybrat, zda byl pracovník v kanceláři, čerpal dovolenou nebo měl třeba překážku v práci.
Volbu mimo kancelář použije, pokud pracoval vzdáleně. V případě služební cesty stačí zaškrtnout zatržítko, díky kterému se automaticky předvyplní cestovní příkaz (jejich přehled se nachází na záložce Cestovní příkazy).
Den se může skládat z více typů docházky. Není tak problém zaznamenat třeba půl den dovolené. Stačí přidat další záznam k příslušnému dni.
Cestovní příkazy
Přehled cestovních příkazů je opatřen volbou roku a měsíce. I zde je možnost exportování do PDF, a to jak cestovních příkazů tuzemských, tak zahraničních.
Záznamy o cestách lze upravovat a doplňovat stejným způsobem jako docházku.
Úkoly a Profil uživatele
Portál obsahuje rovněž úkoly pracovníka v členění na vlastní a úkoly, které přidělil jiné osobě k řešení. Přímo z této záložky mohou být prostřednictvím tlačítka Zadat nový úkol uděleny další úkoly.
Na záložce Profil uživatele se nachází přehled poslední aktivity v systému, možnost změny avataru uživatele a také hesla.
Funkcionality modulu Personalistika
Další moduly
Informační systém QML se vyznačuje především snadným ovládáním a rychlou implementací.
- komplexnost
- modularita
- reporty
- podpora
- dostupnost
- jednoduchost ovládání
- přehlednost