Hlavní myšlenka, proč modul vznikl je urychlení a zpřehlednění komunikace mezi pracovníky.
Myšlenky a nápady již nikam nezapadnou. Dotazy už není potřeba posílat mailem a sledovat dlouhé vlákno reakcí všech zúčastněných. Vše nyní budete mít přehledně na jednom místě.
Jak to funguje?
Chatovací aplikace je integrována přímo do QML. Modul Chat s modrou ikonou textových bublin naleznete v hlavním Menu.
V prostředí chatu stačí vytvořit chatovací skupinu, navrhnout její členy (vybrat z uživatelů IS QML) a můžete zahájit konverzaci s kolegy. V levém sloupci vidíte, kdo je právě aktivní – online a kdo ne.
Po napsání zprávy klidně pokračujte ve své práci. Pokud přijde reakce nebo nějaká nová zpráva, zobrazí se vám v Menu u názvu modulu Chat počet nepřečtených zpráv.
Nebojte, uživatelé, kteří právě nejsou online, o nic nepřijdou. Pokud zaškrtnou možnost „Sledovat chat“, obdrží informaci o nové zprávě e-mailem nebo na ně zprávy počkají do doby, než se do QML přihlásí.
Doufáme, že si tuto novou funkci umožňující komunikaci na dálku oblíbíte a bude pro vás přínosem.
Informační systém QML se vyznačuje především #rychlou implementací. #bleskovou podporou. #snadným ovládáním. #přehledností. #komplexností. #modularitou.
Tagy
Novinky
- Co dělat s fakturou ve formátu ISDOC
- Asistent vedoucího v Personalistice
- Sdílený Google kalendář v IS QML
- Novinka v IS QML – Úkoly a projekty
- Z možnosti nutnost – investujte do digitalizace
- IS QML – Pozoruhodný produkt 2021
- Naše první Android aplikace – evidence úklidů
- Vylepšení Pomůcky plánovací kalendář
- Pomůcka Podací lístky ve velké oblibě
- Přidali jsme se k iniciativě Oživíme Česko
- Novinka v IS QML – modul Chat