Zápis z jednání nebo porady
Přiřaďte všechny poznámky z porad, kam patří. Papírovým evidencím nebo opisování do textového souboru dávno odzvonilo. S funkcionalitou Jednání máte všechny poznámky zaevidovány jedna dvě a ihned po skončení jednání můžete všem účastníkům odeslat zápis – na jedno kliknutí.
Nový záznam o jednání
V modulu Kontakty se nachází jedna nenápadná funkcionalita s názvem Jednání. Zde se sdružují všechny zápisy z nejrůznějších schůzek či porad. Pořízení záznamu je tak jednoduché, že ho můžete dělat přímo během setkání.
Do účastníků zařaďte pracovníky nebo osoby z kontaktů. Nezapomeňte vyplnit i ty, kterým má přijít zápis z jednání emailem (položka Na vědomí). Lze zadat jen emailovou adresu.
Omezte přístup
Nemusíte mít obavu svěřit evidenci i důvěrné informace.
Pokud si je chcete zaznamenat jen pro svou potřebu, označte záznam za soukromý. A nikdo jiný se k detailu nedostane.
Nebo omezte přístup na okruh osob z řad účastníků a těch, kterým je záznam dán na vědomí.
Pošlete záznam z porady
Související záznamy
Kde hledat zápisy?
Kromě přehledu Jednání v modulu Kontakty najdete záznam o jednání také v detailu osoby, která se jednání účastnila (modul Kontakty – přehled Osoby), v detailu kontaktu nebo v detailu toho záznamu, kde jste pro jednání použili funkci Související záznamy.
Pracovník pak na svém Portálu pracovníka vidí veškerá jednání, kterých byl účasten, nebo která mu byla dána na vědomí.
Další moduly
Informační systém QML se vyznačuje především snadným ovládáním a rychlou implementací.
- komplexnost
- modularita
- reporty
- podpora
- dostupnost
- jednoduchost ovládání
- přehlednost