Online evidence objednávek
Evidovat a zpracovávat objednávky snadněji už nelze. Jednoduše vložíte jakýkoliv nadpis, text či údaj o ceně. Výsledná objednávka v PDF v moderním vzhledu zvýší vaší společnosti prestiž.
Nastavení objednávky
U většiny modulů je potřeba začít jejich nastavením. Vzhledem k tomu, že vydané objednávky mají z 90% opakující se strukturu, doporučujeme ji předem určit v horní části funkcionality Nastavení.
Každá nově vystavená objednávka bude obsahovat předdefinovanou strukturu, kterou pak můžete individuálně měnit.
Části vydané objednávky
Struktura vydané objednávky se skládá z částí. Na výběr máte čtyři typy:
- Nadpis,
- Text (s nadpisem),
- Cena (s nadpisem a textem),
- Položková cena (s nadpisem a textem).
Části lze přidávat, kopírovat, měnit jejich typ, přesouvat a mazat. Ovládací panel se zobrazí v pravém horním rohu každé části, po najetí myši na tuto oblast.
Nezapomeňte vložit výchozí nadpisy a texty. Veškeré změny ve struktuře jsou automaticky ukládány
Volitelný závěr
V další části Nastavení máte možnost zadat závěrečný text, který se bude přidávat do PDF souboru s objednávkou.
Ten lze upravovat pouze zde v Nastavení, a je tak pro každou objednávku stejný.
Nová vydaná objednávka
Na přehledu Vydané objednávky klikněte na ikonu Přidat nový záznam. V okně s novou objednávkou vyplňte požadované údaje a záznam uložte.
Obsah pro vygenerování objednávky (PDF) budete zadávat v detailech objednávky na záložce Objednávka. Zobrazí se výchozí struktura z funkcionality Nastavení, kterou však můžete dále upravovat.
S částmi se pracuje stejně jako v Nastavení. Veškeré změny ve struktuře budou zaznamenány individuálně, tzn. jen pro právě upravovaný záznam.
Vydaná objednávka v PDF
Na záložce Informace se nachází tlačítka pro řízení stavu objednávky. Dokud je záznam zpracováván, nebude možno do PDF souboru s objednávkou vložit podpis a soubor bude obsahovat vodoznak „koncept“.
Až když se změní stav na „dokončeno“, bude možno generovat či rovnou odeslat finální objednávku s podpisem (bez vodoznaku).
Přijaté objednávky
Na přijatých objednávkách není nic komplikovaného. Bez jakéhokoliv nastavení můžete začít rovnou evidovat vše, co s sebou přijaté objednávky nesou.
Další moduly
Informační systém QML se vyznačuje především snadným ovládáním a rychlou implementací.
- komplexnost
- modularita
- reporty
- podpora
- dostupnost
- jednoduchost ovládání
- přehlednost